שחרור סטרס וריפוי רגשי מהשורש
סטרס הוא לא רק תחושה רגעית – הוא מטען רגשי שמצטבר בגוף ובתודעה עם הזמן.
כל חוויה, לחץ או עומס שלא עובדו עד הסוף, נשמרים בתת־המודע כמידע רגשי חי, שמשפיע על המחשבות, התחושות וההתנהלות היומיומית שלנו.
כאשר המטען הזה לא משתחרר, הוא עלול להתבטא במגוון רחב של מצבים פיזיים ורגשיים:
תחושת כבדות, עייפות מתמשכת, עצבנות, חוסר שקט פנימי, ירידה בביטחון העצמי, חוסר שמחה, תקיעות, כאבים בגוף ואף תופעות פיזיות חוזרות.
במה אני מטפלת?
הטיפול מיועד לאנשים שחווים עומס רגשי או פיזי ומרגישים שמשהו “תקוע” ולא משתחרר:
✔️ סטרס ומתח מצטבר
✔️ עצבנות, חוסר שקט פנימי והתפרצויות רגשיות
✔️ חוסר אנרגיה ועייפות כרונית
✔️ ירידה בביטחון העצמי ותחושת ערך עצמי נמוכה
✔️ חוסר שמחה, כבדות רגשית או תחושת ריקנות
✔️ קושי בשינוי והרגלים חוזרים
✔️ כאבים פסיכוסומטיים (כאבים שמקורם רגשי)
✔️ התמכרויות והרגלים לא מודעים (מסכים, מתוקים, קולה וכו’)
✔️ חולשה חיסונית, הצטננויות ושיעולים חוזרים
✔️ תחושת תקיעות בחיים – אישית, רגשית או אנרגטית
איך מתבצע התהליך?
העבודה מתמקדת בשורש – לא רק בסימפטומים.
באמצעות כלים אנרגטיים עמוקים, מתבצע תהליך של:
🔹 זיהוי המטען הרגשי שנצרב בתת־המודע
🔹 קריאה והבנה של המקור הפנימי למצב
🔹 פירוק ושחרור המטען הרגשי שהצטבר
🔹 ניקוי אנרגטי והחזרת זרימה טבעית לגוף ולתודעה
הטיפול יכול לכלול עבודה עם כלים שונים כמו אנרגיית אור, חיבור לתת־מודע ותהליכי שחרור עדינים אך עמוקים שמאפשרים למטען “להימס” ולהשתחרר.
למה חשוב לשחרר סטרס מהשורש?
כאשר לא מטפלים בשורש, הגוף ממשיך לשחזר את אותו דפוס שוב ושוב.
אבל כשמשחררים את המטען הרגשי – מתרחש שינוי אמיתי:
✨ תחושת רוגע ושקט פנימי
✨ חזרה של אנרגיה וחיוניות
✨ בהירות מחשבתית וקבלת החלטות קלה יותר
✨ שיפור בתחושה הפיזית
✨ חיזוק הביטחון העצמי
✨ תחושת קלילות ושחרור
מה אני מציעה לך?
מרחב בטוח, רגיש ומכיל שבו אפשר לעצור, להקשיב פנימה ולשחרר את מה שכבר לא משרת אותך.
תהליך אישי שמותאם בדיוק אלייך – בקצב שלך, בעומק שלך, מתוך כבוד למה שאת עוברת.
זה לא רק טיפול – זו הזדמנות להתחיל מחדש מתוך איזון, שקט וחיבור פנימי.
הגיע הזמן להרגיש אחרת
אם את מרגישה עומס, עייפות או תקיעות – זה לא חייב להישאר ככה.
אפשר לשחרר, לנשום מחדש ולהחזיר לעצמך את האנרגיה והשמחה.
השאירי פרטים ואחזור אלייך לתיאום תהליך אישי 💫